Många tankar och händelser!

i onsdag blev teo sjuk han har 40grader nu är den nere på 38 lite bättre.

igår var jag uppe på sjukhuset och träffa mamma. det var inte den mamman jag är van att träffa.. var lite otäkt.

idag kanske farmor lena kommer. det får i se.

jag tänker mycket. både på pappa och purjos pappa.. men även på purjo och hur allt är mellan oss.
det är svajigt vill bara få allt löst så vi kan börja bygga igen.  blir så ledsen när allt vi vill är att lösa tvisten så vårat förhållande kan få ro. men ike..

idag ringde min mormor och tacka ja till namnkalaset. blev glad. synd bara att vi bjudit 43st men bara 10 som svarat ja. hitils får se när osat går ut den 25e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0