helvetes fredag

dagen började som alltid barn till dagis. hem en sväng. till ikea som hade 50% på allt. folk är ju galna skratt.
sen gick det utför. i bilen hem så säger morsan att thomas ej kommer hinna hem. jag får panik hon märker det inte.
när jag skriker i bilen att jag hade bokat tiden först ler hon. jag vet lät som en 5åring. men så kände jag mig..

kände mig så liten och obetydlig så fick sådan panik.
på vägen till dagis rann tårarna. skiter faktist att fröknarna såg dom. på vägen hem mötte jag lena. så vi gick hem dit. prata bort 2 timmar medans barnen lekte. hon har ju samma sak ungefär. så känns bra att prata med någon som vet hur det är.

väl hemma lagade jag mat och gjurde allt på inlärt vis.
rasmus somna i soffan han så så rofylld ut.

thomas kom hem och hämta lite. sen ut igen.

jag satt vid datorn och kännde tårrarna och ångesten stiga. kände att jag ville ut igenom dörren. teo satt och glodde på tven.
när även han somnat så rann tårarna efter detta vet jag inget allt är svart. vet att jag vakna kl 01.35 av att rasmus hade bajsat. vet inte hur jag tog mig från soffan till sängen eller när jag kom dit. sen fick rasmus sova hos mig. blir lugn av hans andetag.

ibland vet jag inte om jag gör rätt i att kämpa för att hålla huvudet över ytan.
kan säga jag är en bra skådespelare. tror inte folk i min omgivningen vet om hur jävla dåligt jag mår eller hur jag tänker om livet och döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0