augusti är snart slut

snart är augusti slut och hösten kommer.
min son blir 5 år. stor han börjar bli. han kan mer och mer saker.

jag kan desto mindre saker. med strålande späningshuvudvärk och mående psykiskt åt helvete så går jag och väntar på bussen som ska slinta.
för är ju för feg själv. sitter och vaggar som ett barn vill bli av med detta. vill bli den jag var. jag ångrar att jag lät det gå så här. jag vill bara riva ut hjärtat och hoppa på det.

jag blir spyfärdig av alla överlyckliga personer. jag vill slå dom på käften som säg ryck upp dig. jag vill bara få utlopp för allt sårande alla minena, allt jag bär. men men ska vara så jävla hyrspyrs. förlåt jag passar inte in i eran perfekta värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0