inre oro

jag har en inre oro. en oror som kliar i hela kroppen.
kliar så illa så jag snart måste vända mig ut och in.
jag kan spela många kort. men livet är för orättvist mot mig för jag ska orka mera spel.

känner mig kluven.
det finns inte 1 Daniela utan flera. den Daniela som står i mitten är den sanna. den trasiga, den ledsna,den arga,den utan hop,den som ser en grav.
ja jag är olika med olika personer.

jag är mamma Daniela halv glad, men orolig för framtiden.
jag är Daniela med sin mamma. då stängs känslorna av. och taggarna kommer ut.
sen finns Daniela med thomas hon försöker bara vara normal. och leva som man ska.
sen har vi Daniela som släkten ser. hon försöker käpa hon försöker fixa så ingen blir besviken eller utanför.

men Daniela vill igentligen dra sig in i ett mörkt rum och försvinna för livet blir aldrig som jag tänkt. jag är skör som uppblöttpapper jag går sönder och försöker laga ihop mig. men plåstren räcker inte. plåstren har tagit slut nu och jag kommer sakta men säkert bli ett minne blott.

var inte meningen att denna flickan skulle leva ett fullt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0