hur fort man kan falla

från en helt okej dag med bara lite jobbiga buss farande. till ett par sms som kör en rakt ner i det svarta och tårarna tränger fram.
jag överreagerar jag vet men i min väld är det helvete att göra minsta fel. och gör jag fel eller missuppfattas så gör jag på några vis gråter i ensamhet. skriker och blir hotfull mot ytliga personer. mot släkten skiter jag mest i det och gör aldrig om det.

försökte göra något kul för min man men han svara ej på smsen. utan babbla om pengar. varför inte svara på en fråga bara.

ser allt just nu som en dimma.

en dimma av ord som kommer imot en. jag duckar men dom tränger in. tankarna far runt och jag önskar mig en utväg. ser bara en utväg och den sårar fler än vad den hjälper.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-20 @ 10:49:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0